fbpx
Loading

Najczęściej zadawane pytania

Zapoznaj się z nimi przed wyjazdem

Jak wygląda podróż autokarem?

Miejsca w pierwszym rzędzie siedzeń są przeznaczone dla obsługi imprezy. Miejsca w autokarze – zostaną Państwu przydzielone przez pilota wycieczki. Preferencję co do zajmowanych miejsc każdy pasażer może zgłosić podczas dokonywania rezerwacji. Pilot wycieczki przydzielając miejsca będzie brał sugestię pod uwagę i przydzielał miejsca w miarę możliwości i dostępności.

Autokary – w pierwszej kolejności ze swojej własnej floty najnowszych autokarów marki Setra, Mercedes – Benz i Irizar. Współpracujemy również z cenionymi i renomowanymi firmami przewozowymi, a jednym z naszych standardów jest fakt aby autokar nie był starszy niż 8 lat. Wszystkie nasze autokary będzie można zlokalizować po tablicy z logo ALL IN travel umieszczonej za przednią szybą. Nie ma więc problemu z odnalezieniem właściwego środka transportu.

Toalety autokarowe – należy pamiętać, że ze względu na ograniczoną pojemność, są to toalety „awaryjne” i zalecamy nie korzystać z nich zbyt często. W celu załatwienia potrzeb fizjologicznych, w logicznych odstępach organizujemy postoje w miejscach, gdzie skorzystać można z toalet (często płatnych).

Czy są limity bagażowe podczas podróży autokarem?

Każdy pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu 2 sztuk bagażu, w tym 1 sztuki bagażu podręcznego o wadze do 5kg oraz 1 sztuki bagażu podstawowego o wadze nieprzekraczającej 25kg.

Bagaż podręczny powinien mieć wymiary pozwalające na swobodne umieszczenie go pod siedzeniem lub na półce znajdującej się bezpośrednio nad fotelem. Bagaż podręczny nie powinien utrudniać swobody podróży pozostałym Pasażerom.

Jak wygląda podróż samolotem?

Korzystamy z usług różnych linii lotniczych (tradycyjnych przewoźników oraz tanich linii lotniczych), oferując przeloty w klasie ekonomicznej sprawdzonych i renomowanych firm takich jak: Wizz Air, Ryanair, BUZZ, Malta Air, Lauda, Easy Jet, LOT. Miejsca w samolocie – Przydział miejsc jest losowy, natomiast w większości przypadków nie ma problemu, aby zamienić się miejscami już na pokładzie. Dzieci do 12r.ż. mają zapewnione miejsce obok rodzica

Jaki jest limit bagażowy podczas podróży samolotem?

Limit bagażowy został dokładnie określony i znajduje się w karcie produktu, dostępnej jako załącznik do umowy. Ta istotna informacja została wysłana na adres e-mail podany podczas dokonywania rezerwacji wycieczki. Prosimy o sprawdzenie załącznika, aby upewnić się, że jesteś świadomy(a) wymagań dotyczących bagażu przed rozpoczęciem podróży.

Czy na mojej rezerwacji może podróżować inna osoba (córka, mąż)?

Nie. Bilet jest imienny i nie może być udostępniony osobie trzeciej. Ewentualny fakt zamiany uczestnika trzeba uzgodnić z biurem obsługi klienta nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem wyjazdu.

Czy można podróżować za granicę posiadając jedynie legitymację szkolną lub akt urodzenia?

Nie. Legitymacja szkolna lub akt urodzenia nie jest dokumentem uprawniającym do podróży za granicę.

Czy mogę wysiąść „po drodze”?

Nie. Wsiadanie i wysiadanie z autobusu jest dozwolone w miejscach określonych w rozkładzie jazdy.

Jak mogę otrzymać fakturę za wyjazd?

Chęć otrzymania faktury za wyjazd należy zgłosić podczas dokonywania rezerwacji. Faktura zostaje wystawiona i przesłana na wskazany adres e-mail 3 dni po wyjeździe.

Dane na fakturze zawsze są zgodne z umową zawartą z klientem.

Co w przypadku kiedy muszę zrezygnować z wyjazdu?

Dla Państwa pełnego bezpieczeństwa i komfortu podróżowania, zalecamy wykupienie ubezpieczenia od kosztów rezygnacji. Dzięki temu unikną Państwo ewentualnych kosztów związanych z anulowaniem umowy.

W przypadku chęci rezygnacji, serdecznie zachęcamy do dokładnego zapoznania się z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa, dostępnymi na stronie www.allintravel.pl. Tam znajdą Państwo wszelkie istotne informacje dotyczące procedur rezygnacji oraz ewentualnych kosztów z tym związanych.

W razie pytań lub potrzeby dodatkowej pomocy, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Jesteśmy do Państwa dyspozycji, aby zapewnić jak najlepsze wsparcie i rozwiązanie ewentualnych problemów.